Kiana Lede - Fairplay

 

I think it's kind of funny
這不是很可笑嗎?
You could say you love me
你可以說愛我,
Turn around and play me, yeah
轉過身就愚弄我。
I think it's kind of funny
這不是很滑稽嗎?
You say things you don't mean
你用玩笑話,
Underestimate me, yeah
來輕視我。
 
 

I have always done right by you
你說你會一直善待我,
Said you're never going to lie, liar
你說你永遠不會說謊,騙子。
Shit gon' come around full cycle
破事只會一直循環。
I flip the script on you
我只想拿你的爛劇本砸你。
 
 

Tell me why you mad
告訴我你有什麼理由生氣。
Tell me why you're hurt
告訴我你有甚麼理由受傷。
Bet you didn't think that the tables would turn
哼,賭你沒想到情勢逆轉了吧。
You gon' fuck around
你到處亂搞,
I'ma do the same
我也可以做一樣的事。
How you like that karma
覺得這個報應如何?
How you like that karma
喜歡這個報應嗎?
Yeah, that's just fairplay
哈,這才公平。
 
 

Now I got your attention
現在你注意到我了,
Let me ask a question
讓我問個問題:
Did you learn your lesson
你學到教訓了嗎?
Did it go over your brain
你的蠢腦袋記取教訓了嗎?
Now that we're confessing
現在我們承認吧,
I thought we were destined
我曾以為我們是命中註定的一對
You were Mr. Right but you ain't looking other way
你就是對的人,但你卻假裝沒看到。
 
 
 
I have always done right by you
你說你會一直善待我,
Said you're never going to lie, liar
你說你永遠不會說謊,騙子。
Shit gon' come around full cycle
破事只會一直循環。
I flip the script on you
我只想拿你的爛劇本砸你
 
 
 
Tell me why you mad
告訴我你有什麼理由生氣。
Tell me why you're hurt
告訴我你有甚麼理由受傷。
Bet you didn't think that the tables would turn
哼,賭你沒想到情勢逆轉了吧。
You gon' fuck around
你到處亂搞,
I'ma do the same
我也可以做一樣的事。
How you like that karma
覺得這個報應如何?
How you like that karma
喜歡這個報應嗎?
Yeah, that's just fairplay
哈,這才公平。
 
 
 
What goes around comes back around
一報還一報。
Guess he wasn't ready for that fairplay
猜他,沒有,料到,我、這、一 、 手。
What goes around comes back around
一報還一報。
Guess he wasn't ready for that
猜他,沒有,料到,這招。

 

 

Tell me why you mad
告訴我你有什麼理由生氣。
Tell me why you're hurt
告訴我你有甚麼理由受傷。
Bet you didn't think that the tables would turn
哼,賭你沒想到情勢逆轉了吧。
You gon' fuck around
你到處亂搞,
I'ma do the same
我也可以做一樣的事。
How you like that karma
覺得這個報應如何?
How you like that karma
喜歡這個報應嗎?
Yeah, that's just fairplay
哈,這才公平。
 
 
英文歌詞來源:https://www.azlyrics.com/lyrics/kianalede/fairplay.html
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 腦洞/阿紫(Sims4) 的頭像
    腦洞/阿紫(Sims4)

    出來吧!腦洞!

    腦洞/阿紫(Sims4) 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()