又是婊爛男人的歌(?)男主對女主不好,貌似腳踏兩條船,所以女主就直接嗆,好挖,現在直接分手,你就知道誰才是真正需要對方的人了。

 

女主表示:啊你不就好棒棒,咋不上天呢?有種現在就給老娘分啊。

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Chlöe Howl - To My Face

   
You're drunk,
你醉了
And you're lonely.
而且孤單寂寞
Another shot,
再飲一杯
Then maybe you'll phone me.
也許你會打給我
And you'll slur through the bass,
你會用低沉的嗓音含糊不清地說
Lying that you need me.
騙我你需要我
And we'll just defy it all
我們會不顧一切
By faking feelings.
藉由捏造情感

And you're wearing your heart
你把心繫在
Below your belt for me.
皮帶下只為我
I thought that if I played it smart,
我以為若玩的高明
You'd start falling.
你會愛上我
But I'm out of tricks,
但我不耍把戲
And making sense of nothing.
而且這樣做沒有意義
I just need to get to grips
我需要的只是抓牢依靠
With your game plan.
在你的遊戲中

All I wanted was to know 
我只想知道
Where I stand.
哪裡有我的容身之處
But you leave me
但你離我而去
To guess my place.
來妄測我的價值
Well I don't need
我不需要
The sugar coating.
虛假糖衣
Just tell me straight
只要坦白
And to my face. 
面對我

In my head
在我腦海中
This thing is working,
回憶正在運轉
Cause you're a let down 
因你本就是一個令人失望的傢伙
When we meet.
早在我們相遇時
And in the morning
而隔日早晨
Nothing's different,
一切無異
Just more mediocre memories.
只是多了些無用回憶

And you and me
而我們之間相處
Have become routine 
已成例行公事
But now I'm feeling wiser.
但現在我已更明智
And I won't be
我不會
Your number three,
當你的備胎
Cause honey I'm worth higher.
因為寶貝我值得更好的
I know you think that 
我知道你在想
I'm addicted,
我深陷其中
Well let's go cold turkey.
好,我們立刻分手
And then you'll see 
你就知道
It's you who needs me,
是你需要我
You're the one that's thirsty.
你才是渴求的那方

 

All I wanted was to know 
我只想知道
Where I stand.
哪裡有我的容身之處
But you leave me
但你離我而去
To guess my place.
來妄測我的價值
Well I don't need
我不需要
The sugar coating.
虛假糖衣
Just tell me straight
只要坦白
And to my face. 
面對我
 
All I wanted was to know 
我只想知道
Where I stand.
哪裡有我的容身之處
But you leave me
但你離我而去
To guess my place.
來妄測我的價值
Well I don't need
我不需要
The sugar coating.
虛假糖衣
Just tell me straight
只要坦白
And to my face. 
面對我
 
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 腦洞/阿紫(Sims4) 的頭像
    腦洞/阿紫(Sims4)

    出來吧!腦洞!

    腦洞/阿紫(Sims4) 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()