795174e47e7fe819f6c869f28a335db5.600x600x1
 
Tell me, baby, tell me slowly
告訴我,親愛的。慢慢地訴說
All the things you couldn't show me
那些你無法展現給我的部分
Tell me one more time before I leave
再說一次,在我離開以前
Now I see you never knew me
現在我終於醒悟你從來不了解我
Look at you, you look right through me
看看你,完全對我視而不見
Tell me one more time before I go
告訴我那句話,在我離開之前......

I don't believe you when you
我不相信你說的,當你
Say you love me most
說我是你的最愛
And when you tell me I'm the only one
說我是你的唯一
And I can't feel you when you're
但我完全感覺不到你是真心的
Touchin' me and tellin' me
當你觸碰我並說
That this time you want all of me
此刻你想佔有我的全部
And you won't hear me when I'm
卻把我的話當耳邊風,當我說
Tellin' you it's all enough
我受夠了這一切
all enough,and baby please
真的夠了,親愛的,拜託
Let go of me, let go of me
放過我......讓我走吧......

When you say you love me, baby
當你說你愛我
Let me see your face
你根本沒有看著我
And when you say you'll never leave me
當你說你永遠不會離開我
Know it's all in vain
喔,這一切都是白費力氣
And these memories, they warn me
那些回憶不斷提醒我這點
Wherever I go
無論我去哪裡

Tell me, baby, say it slowly
告訴我,親愛的,慢慢說也沒關係
All the things you never showed me
那些你從不讓我知道的真實樣子
Tell me one more time before I leave
在我離開之前,再給你最後一次機會
Now I see you hardly know me
現在我知道你根本不了解我
I learned your way, I learned so slowly
我漸漸看透你的招數,儘管緩慢
Take another shot, when you miss me
喝下另一杯吧,因為你會想我的

I don't believe you when you
我根本不相信你,當你
Tell me that you love me most
說我是你的最愛
And tell me I'm the only one
說我是你的唯一
And I can't feel you when you're
但我完全不覺得你真的在意,當你
Kissin' me and tellin' me
親吻我,敷衍地說
That all my fears are in my head
我擔心的,是只存於我腦海中的想像
And you don't hear me when I
而你充耳不聞,當我
Tell you that it's all enough
告訴你,夠了
all enough, baby please
我受夠這一切了,拜託
Let go of me
放過我

When you say you love me, baby
當你告白的時候,寶貝
Let me see your face
請看著我說
And when you say you'll never leave me
當你說此愛永不渝
Know that it's all in vain
我知道都是在浪費時間而已
And these memories, they they warn me
因為那些回憶警告我
Wherever I go
這一切不會改變
 
______________________
(有些歌詞沒有逐字翻譯,而是翻成我理解的意思)
英文歌詞來源(有修正一些錯誤): Wet - It's All In Vain Lyrics | AZLyrics.com
arrow
arrow
    全站熱搜

    腦洞/阿紫(Sims4) 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()