正,太正了!!
低音、鼓都太棒了!!只有前面幾小節我也可以!!
--------------------------------------------------
Tinashe - Cold Sweat

 

I like being alone
我喜歡獨自一人
I'm out here, spend plenty of time on your own
我在這,花大把的時間與你自己
Cause the city ain't kind
因為這城市並不友善
Other people who sign up for judgin' but can't take no
Complacent
其他人報名評審團但都自鳴得意
This ain't a place to be making friends they all got agendas
這不是個適合交朋友的地方,他們全都拿著議程
These eyes on your back, hands in your neck
他們會監視妳,掐著妳的脖子
Thinkin' I've been fienin' for a taste of this shit
我早已嚐過這種滋味
Seem so thirsty, smell fresh meat in the air
看起來如此飢渴,聞起來像是鮮肉的氣味飄散在空氣中
So the real test, after breakfast
而真正的滋味,在用過早餐後
We'll see who's to be here
我們將知道誰才是留下的那個

This pressure ain't for everybody
這種壓力非每個人都承受得起
Weighing so heavy on my body, body
多麼沉重的地壓在我的身上,身上

Spine, shivers
脊椎,顫抖
Eyes, met
眼神,交會
Head, in it
頭,在內
Heart, set
心,凝結
Cold, on my mind, yeah
寒意,在我腦中,對
Ice dripping, cold sweat
冰冷地滴落,冷汗
Ice, Ice dripping, cold sweat
冰,冰冷地滴落,冷汗
Ice dripping, cold sweat
冰冷地滴落,冷汗
Ice, Ice dripping, cold sweat
冰,冰冷地滴落,冷汗
Ice dripping, cold sweat
冰冷地滴落,冷汗

Can't choose the situation and friend
無法選擇環境和朋友
Always got to co-sign, everything's a ten
永遠得連署,任何事都是一張十元美鈔
Damn I hate a yes man
我恨只會附和的人
I know while this buzzing gotta be ringing in your ear
我知道這會在你耳裡嗡嗡作響
Don't think I've forgotten, who was always here
別以為我忘了,是誰一直在這
Tell me where was you last year?
告訴我你去年滾去哪了?
And I doubt you was last here
我懷疑你是在這的最後一人
It's your last year
這將會是你的最後一年

This pressure ain't for everybody
並非所有人都覺得這是樂趣
Weighing so heavy on my body, body
它對於我是多麼沉重的負擔
 
Spine, shivers
脊椎,顫抖
Eyes, met
眼神,交會
Head, in it
頭,在內
Heart, set
心,凝結
Cold, on my mind, yeah
寒意,在我腦中,對
Ice dripping, cold sweat
冰冷地滴落,冷汗
Ice, Ice dripping, cold sweat
冰,冰冷地滴落,冷汗
Ice dripping, cold sweat
冰冷地滴落,冷汗
Ice, Ice dripping, cold sweat
冰,冰冷地滴落,冷汗
Ice dripping, cold sweat
冰冷地滴落,冷汗
 
No no no no
不,不,不,不
 
Wish it was goodbye
祈禱這會是告別
Time for me to accept defeat with my extra time
是時候用我額外的時間來接受挫敗
Like to handle with the lights on all night
像是徹夜小心看顧光亮
Don't trip, everything will end up just fine
別失足,一切將劃下美好句點
The summers they ain't the same
他們這夏天煥然一新
These lovers they ain't the game
這些戀人並非在兒戲
These feeling, they don't mean nothing
這些情感還是有點什麼
These ceilings can keep the pain
這些限制會留住痛苦
Explanations you say I deserve it
你辯解我值得
Why after all this time I'm finally worth it
那為何要在經歷這許多我才終於值得?
Ain't it funny, a power comes with money
這難道不可笑嗎,都是錢在作祟
And how now I'm out here poppin
而為何現在我在這跳popping
They come back like they're an option
他們都回來了,搞得像他們能算得上個選項
Man this shit is hella scummy
男人都是垃圾
They claiming that they love me
他們宣稱愛我
Cause they realize that my time is finally coming
因為意識到我的時代已經來臨
They know it
他們知道
Cause my night is young
因為我的夜還長
Moon is high
月亮高掛
The stars are all, alligned
星星們排成了一直線
 
 
-------------------------------------------------------------------------------------
英文歌詞來源:https://www.azlyrics.com/lyrics/tinashe/coldsweat.html
arrow
arrow
    全站熱搜

    腦洞/阿紫(Sims4) 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()